איך בוחרים אדריכל לבית יוקרה? כל מה שאתם חייבים לדעת

שתפו:

איך בוחרים אדריכל לבית יוקרה? כל מה שאתם חייבים לדעת

אדריכלות היא גם אמנות וגם מקצוע. כל הצדדים השונים של מלאכת האדריכלות מצריכים ידע, מומחיות, הבנה, יצירתיות וניסיון בתכנון, בעיצוב ובבנייה. לא כל אדריכל יכול לתכנן את בית היוקרה שלכם, ולא כל אדריכל יתאים לכם. הכנו לכם מספר טיפים חשובים, שיעזרו לכם לקחת החלטה טובה ולהימנע מעוגמת נפש, אכזבה, זריקת כסף מיותרת ובזבוז זמן – ויחליפו אותם בתוצאה מושלמת.

  1. כדאי לבדוק רפרטואר לפני שבוחרים אדריכל לבית יוקרה

וודאי שבשביל להבין האם אדריכל עשוי להתאים לכם עליכם לראות עבודות קודמות שלו. בקשו לראות פרויקטים שהשלים, ובפרט פרויקטים רלוונטיים עבורכם. כשרוצים לבחור אדריכל לבית יוקרה – אין כמו מראה עיניים. ניתן לראות תמונות או במקרים מסוימים אפילו לבקר בבתים שהוא תכנן – במידה ומתאפשר. 

זהו יתרון אם האדריכל תכנן בעבר בתים בסגנון שתואם את הטעם האישי שלכם, אך בהחלט כדאי לראות האם העבודה שלו מגוונת והאם הוא מסוגל לייצר סגנונות שונים. תיק עבודות מגוון יצביע על סיכויים גבוהים יותר לכך שהוא יוכל להתאים את עצמו לחזון שלכם. 

  1. בדקו שהאדריכל מתאים לבית היוקרה שלכם

האם האדריכל זמין עבורכם באופן מיידי או בעתיד הקרוב? אם יש לכם לוח זמנים ספציפי, משמע תאריך עתידי לסיום הפרויקט, כדאי לבדוק שהאדריכל מסוגל, על פי הצהרתו, לסיים את הפרויקט עד לאותה הנקודה בזמן.

נקודה נוספת בגזרת ההתאמה שכדאי לשים לב אליה היא סוגיית התקציב. במידה וכבר החלטתם על תקציב שמהווה מסגרת-על לפרויקט התכנון, העיצוב והבנייה כולו, כדאי לוודא שהאדריכל מעוניין לעבוד עם סדר גודל כזה של תקציב. יכול להיות שהתקציב ייראה לו נמוך או אף גבוה, או שהוא לא מאמין שניתן להגשים את השאיפות שלכם במסגרת התקציב הזה.

  1. בחרו אדריכל שמשתוקק לבנות את בית היוקרה שלכם

אתם ללא ספק מלאים בתשוקה ובהתרגשות לקראת תכנון הבית הפרטי היוקרתי והחדש שלכם. אתם צריכים שהאדריכל יחלוק אתכם את אותה ההתרגשות ויתלהב באותה המידה – או קרוב מאוד לכך. במידה ואדריכל אכן ירצה לעבוד על הפרויקט שלכם, ולא רק בגלל התשלום הנלווה לכך, התוצאה תהיה בהתאם. אדריכלות היא אמנות, ואמנות עושים רק מתוך תשוקה.  

  1. בחרו אדריכל לבית יוקרה שמקשיב עם האוזניים

אתם רוצים אדריכל שמקשיב לכם עם האוזניים לפני שהוא מדבר עם הפה. אתם המרכז של הפרויקט. כשמכינים פרוגרמה – אתם קובעים במידה רבה כיצד יתוכנן הבית היוקרתי שלכם. אדריכל אמיתי ומקצועי יקשיב לכם באוזן קשבת. הוא ישאל שאלות ויאזין לתשובות, כי הוא יודע שהעבודה שלו היא בראש ובראשונה לספק את רצונות וצורכי הלקוח. בית שלא יתאים לכם או לא יספק אתכם איננו עבודה טובה. אם אתם מרגישים במהלך פגישת ההיכרות שבאמת מקשיבים לכם, זהו בהחלט סימן מצוין ומעודד.  

  1. וודאו שהאדריכל לבית יוקרה הוא באמת האדריכל

בהחלט אפשרי שהאדריכל שתפגשו איננו האדריכל שיעבוד דה-פקטו על הפרויקט שלכם. יכול להיות שמדובר באדריכל בכיר בחברה, אך זה לא מספיק עבורכם. פגישת ההיכרות צריכה להיערך עם האדריכל שיתכנן את הבית ויפקח על הבנייה שלו, בכוחות עצמו, לכל אורך הדרך. רק כך תוכלו להתרשם מהקשב, מהאישיות ומהכימיה ביניכם ולבדוק התאמה אפשרית.

בוחרים באדריכל לבית יוקרה של חברת פרובונה – יזמות בנייה ושיווק נדל"ן 

אנחנו מאמינים שבניית בית פרטי חייבת להתחיל בתכנון מדויק להפליא, תכנון שנותן ביטוי לכל הרצונות, הצרכים והתשוקות של הלקוח, תוך מתן תשומת לב לתקציב, לוח הזמנים ותנאי המגרש. אנחנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת היכרות עם אדריכל מעולה בשביל לתכנן את הפרוגרמה לבית היוקרה העתידי שלכם. נשמח לשבת ולהבין יחד אתכם את הטעם, הסגנון, אורח החיים והתוכניות העתידיות שלכם, כך שנוכל לתכנן לכם את הבית שתמיד רציתם – ועכשיו יש לכם את ההזדמנות לקבל.

שתפו:

מאמרים נוספים

שלחו לנו הודעה

הטופס נשלח בהצלחה!

נציג יחזור אלייך בקרוב

למידע נוסף ממנהל מכירות

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

דילוג לתוכן